Saturday, January 04, 2014

Hari ni....

Macam da penat jadi kuat untuk semua orang. Da penat nak jadi positif. Kenapa dengan aku ni? Sikit lagi aku nak sembuh sepenuhnya. Tak kan aku nak hentikan usaha aku selama ni? I went out for dinner with darling partner.

We talked about Nik who once Wawa's girlfriend. She's getting married on the 10th. Of course la Wawa gile meroyan. They've been in a relationship for 4 years. Nik who's going to marry his colleague known that guy for few months and decided to marry him.

Darling partner didn't get the idea of marrying someone you know for a short of time. 'Kalau Darling tak boleh. Macam mana you nak kahwin dengan orang yang you baru kenal? Sekali dah kahwin, you rasa orang tu tak sesuai, macam mana?' That's exactly what he said. I replied 'Tu namanya jodoh. Sebab tu orang cakap kahwin ni gamble'. Amboi..marah pokcik bila aku cakap macam tu. HAHAHA...

... rasa nak give up pun ada.

No comments: