Saturday, December 27, 2014

The missing me

Tak guna kan nak berharap. Untuk apa? Semua tu tak kan kembalikan dia. Aku perlu masa untuk heal.  Setia aje tak cukup. Relationship needs more than that. Long distance? Lagi la mencabar. Yes, i was thought everything was fine. I tried to be an understanding partner. Phd is not an easy things. Giving him time and space. Tapi tu semua persiapkan dia untuk tak ada aku. Perempuan, as long as dia ada, bercakap, text now and then dah rasa selesa. Little did i know, man needs more than that. Tak, tak distance tu tak salah. Cuma kita, manusia yang salah menilai. Ini jalannya untuk aku. There will be light at the end of the tunnel kan. Yang aku perlu, masa. Dan aku ada semua masa yang aku perlukan untuk heal semua ni. Untuk isi balik part of me yang dah hilang tu. Lama-lama aku ok lah,kan?
Tak, dia tetap akan jadi part of me. Our lifeline has crossed, once. Lama tau it goes parallel and crossed before drifted apart. Dia tetap ada dekat that one place. Takda yang boleh nafikan tu. Dan tempat tu aku je yang tau, how special it is. But i need to seal it, prettysoon. 

No comments: