Monday, December 22, 2014

sakit

sakitnya...
tak terdaya rasa nak menanggung semua ini.
sekarang, percaturan yang membuat aku tewas.
pedih, perit. it just not meant to be. what else should i say?
there's nothing left
life must goes on kan
putus cinta tu biasa.
tapi putus cinta selepas 8 tahun bersama tu luar biasa.
cuba cakap macam mana aku nak hadapi semua ni?
sekelip mata semua tu hilang. tak ada. kosong.
apa lagi yang boleh aku cakap?
orang dah tak nak,tak kan nak paksa-paksa? nak tersua-sua?
senang cakap, ini biasa, proses dalam kehidupan.
tapi yang nak hadap benda ni semua aku.
banyak sangat kenangan.
dalam aku ada dia.
i shouldve sense the pattern changed. long time ago.
tapi aku menidakkan. cuba bagi yang terbaik. masih mencari sisa-sisa yang mungkin tertinggal.
aku menari bersama, tapi mungkin langkah aku sumbang. berzapin dia, berzapin lah aku.
tapi tu semua tak bermakna lagi dah. sebab semua tu dah tak ada.
ribut tak ada, angin kencang pun tak ada. musim berubah. itu yang boleh aku cakap.
moga aku tabah

No comments: