Tuesday, February 03, 2015

It should be a celebration day, today

Hari ni sepatutnya celebrate birthday dia. I had some plan, unusual than previous years. Dah stabil sikit kan, boleh la go to fancy restaurant to celebrate. A Japanese restaurant maybe? He loves sashimi! Takda ape nak celebrate pun. Dia pun dah takda. But, still... Sedih sangat. It suppose to be a good, joyful day for us. I did texted him. Wishing him a happy birthday. And I cried, again. I miss him. A lot!
Hari ni balik KL. Abah pesan, jangan tinggal solat. Zikir selalu. Ingat, ape yang jadi semua pun dengan izin Allah. Tak, aku takda cakap pun pasal ni dengan abah. Aku tak nak abah sedih. Cukup la aku sorang je yang sedih. Abah tau pasal ni. Tapi dia diam je, takda cakap ape. Aku tak nak ape dah dalam hidup aku. Orang yang aku sayang pun dah pergi. Sekarang yang penting ibu, abah, adik-adik. Orang lain aku tak kisah dah. Hati aku? Biarlah macam ni. Bukan dosa pun kalau kita takda partner, kan? Kalau dah takdir aku hidup sendiri sampai abes umur pun, sekurangnya, aku ada ibu, abah, adik-adik. Aku nak berbakti pada ibu, abah. Nak tolong adik-adik. Cukuplah hati aku sakit...

No comments: