Tuesday, July 01, 2014

Mixed

Lama tak luangkan masa dekat sini. Kepala lately ada rasa sakit sikit2.. Rasa berat je dekat tempat yang bedah tu. Hopefully xda pape la. Oh, selamat menyambut Ramadhan. Dah selamat hari ke-3 dah pun.. Again, tahun ni buat kali ke-15 aku puasa jauh dari ibu abah. Dah biasa, tapi tahun ni macam terlebih shahdu sikit. Buang tebiat ape aku ni? Belum puasa aku dah sebok dengar lagu raya. Hahaha.. Semangat terlebih..

Oh, aku berjaya capai satu pencapaian dalam hidup. Beli kereta. Even hutang beribu dengan bank, tapi aku rasa aku puas hati dengan ape yang aku beli. Alhamdulillah, rezeki kereta datang awal dari rumah.
Oh, esok PED ada owner baru. Tadi bawak g tuition, seduh rasa nak lepaskan kat owner baru. Tapi nak buat cam mana. Aku mana mampu lagi nak handle 2 kereta. Satu pun dah tercungap-cungap. Kang abes nyawa plak kang kalau 2! Aku harap owner baru akan sayang PED macam aku sayang dia.. Bye PED.

No comments: